31 Ocak 2024 Çarşamba

Konuşmamız Gerek

 


Kendime bir hedef koymuştum. 3 tane kitap yazıp zirvede bırakacağım diye.) Aynen de verdiğim sözü tuttum. Yeni bir kitapla tekrar karşınızdayım. Bugüne kadar aldığım yorumlarla iyi bir şeyler yaptığıma inandığım için durmadım ve vazgeçmedim.

Yine iyi bir kitap olduğuna inandığım bir başka hikaye ve kördüğümlerle duygudan duyguya geçeceğiniz, bazı satırlarda yine kendinize rastlayacağınız sıcak bir roman oldu. Bir önceki gibi uzun yazmadım. Anladım ki kitabın kalınlığından ürküyor ve bunu kim okuyacak diye yerine bırakıyor bir çoğunuz.) Gerçek okuyucular da ne olursa olsun okuyor. Onlara ayrıca teşekkür borçluyum 🤗

Sadece kitapyurdunda satışı olan kitabınız okumanız için sizi bekliyor🦋


https://www.kitapyurdu.com/kitap/konusmamiz-gerek-/672908.html&filter_name=belgin+baykal

Hiç yorum yok:

Konuşmamız Gerek

  Kendime bir hedef koymuştum. 3 tane kitap yazıp zirvede bırakacağım diye.) Aynen de verdiğim sözü tuttum. Yeni bir kitapla tekrar karşınız...