12 Ağustos 2012 Pazar

Küçük Bedende Büyük Can”Sezen AKSU”





Geçen akşam açık hava konserinde, o minicik bedeninde koca bir yürekti Sezen AKSU.

Hayranları ona “Sen kraliçesin, sen en büyüksün” derken, onda büyük bir mahcubiyet vardı.

“Anlamıyorum sizin bu sözlerinizi ve inanın çok utanıyorum” diyordu.

Yıllardır sahnelerde, yere göğe sığdırılamamış ama onun karakterine hiç yansımamıştı şanı, şöhreti… 

Ne kadar “Yalnızlık” şarkısı yazsa da, hissederek yazmadığı tek kısım dostluklarına dair olanı olmalıydı.

Konserinde vazgeçemediği orkestrası, vokalleri ve tüm yardımcıları o kadar candan ve yürekten yanındalardı ki, bunu anlamamak mümkün değildi.

Sezen Aksu olmak kolay değildi. Karşılıklı yapılan bir alışverişti aramızda…

Tüm acıları en derinlerinde yaşarken üretmekten vazgeçmemiş, bütün aşkların dile gelmiş haliydi o.

Onun şarkılarıyla her duygumuzun akortlarını yaptık.

Onunla sevindik, onunla üzüldük, onunla ağladık.

Tek ezberleyebildiğim şarkılar onun şarkılarıydı.

Bu da onun bir başka farkıydı işte.

Her yaşadığım duyguyu kendime has sanırken, Sezen o duygular üzerine şarkılar yazmıştı.

Kaybolan yılları olsa da yaşanmamış duyguları yoktu anlaşılan.

Ne kadar kabul etmese de bizim ve tüm aşk şarkılarının kraliçesidir o.


Sussan olmuyor susmasan olmaz

Dil dursa Hakim Bey tende can durmaz

Yazsan olmuyor yazmasan olmaz

Kaleme tedbir koma tek durmaz,

(18 yıl önce Sezen Aksu yazmış bunun sözlerini ve yeni meşhur olmuş.

Konserinde gülerek anlatıyor “ya ölseydim de göremeseydim bu günleri diye.” :)

Sen çok yaşa Sezen…Yaşa ki hep üret…


Belgin BAYKAL


Hiç yorum yok:

Konuşmamız Gerek

  Kendime bir hedef koymuştum. 3 tane kitap yazıp zirvede bırakacağım diye.) Aynen de verdiğim sözü tuttum. Yeni bir kitapla tekrar karşınız...