30 Temmuz 2013 Salı

Aşkın Adı Delilik








Gerçekten de “Aşk, cennete yürüdüğünü sanırken, kendini cehennemde bulma şeklidir.” Filmden alıntı…  
Her şeyin olsa da takıntın aşkınsa olayın bitmiştir.
Ne yediklerin ne gezdiklerin ne de gördüklerin, hiçbir şey teselli etmez seni.!

Hayatın büyük bir tehlike altına girmiştir.

İş, ev, özel hayat hepsini birbirine katabilir.

Sevdiklerini kırabilir telafisi olmayan durumlarda bulabilirsin kendini.

Sağlıklı düşünemez ateşlere koşarsın.

Sana gerçekleri göstermek isteyen herkese düşman olursun.

Sadece âşık olduğun kişiyi düşünürsün, başka bir şey olmasın, tek konu o olsun istersin.

Bu hastalıklı hali isteyenleri ve dua edenleri anlamakta zorlanıyorum.

Bunun yerine “seveceğim ve hayatımı paylaşacağım birisini istiyorum” demeleri daha mantıklı olmaz mı?

Bana göre aşkın tanımı kavuşamamaktır.

Kavuştuğun ve hayatını paylaştığın insanla aranızda sadece sevgi kalır.

Heyecanın ve tutkunun olmadığı yerde aşk barınmaz.

Aşk sizi yoldan çıkartan, aklınızı ve mantığınızı ele geçiren çok zor bir hastalıktır.

Onun için sevmeyi dileyin aşkı değil!

Eğer adrenalin sevmiyorsanız tabii.)

Bakın Ümit Yaşar Oğuzcan aşkı ne güzel dile getirmiş…okuyunca daha iyi anlayacaksınız neden böyle düşündüğümü…


Milyon Kere Ayten

Ben bir Ayten'dir tutturmuşum Oh ne iyi Ayten'li içkiler içip

Sarhoş oluyorum ne güzel

Hoşuma gitmiyorsa rengi denizlerin 

Biraz Ayten sürüyorum güzelleşiyor 

Şarkılar söylüyorum 

Şiirler yazıyorum Ayten üstüne

Saatim her zaman Ayten'e beş var ya da Ayten’i beş geçiyor
Ne yana baksam gördüğüm o
Gözümü yumsam aklımdan Ayten geçiyor 

Bana sorarsanız mevsimlerden Aytendeyiz  

Günlerden Aytenertesidir
Odur gün gün beni yaşatan
Onun kokusu sarmıştır sokakları
Onun gözleridir şafakta gördüğüm
Akşam kızıllığında onun dudakları
Başka kadını övmeyin yanımda gücenirim  

Ayten’i övecekseniz ne ala, oturabilirsiniz
Bir kadehte sizinle içeriz Ayten'li iki laf ederiz 

Onu siz de seversiniz benim gibi
Ama yağma yok
Ayten'i size bırakmam
Alın tek kat elbisemi size vereyim 

Cebimde bir on liram var
Onu da alın gerekirse
Ben Ayten'i düşünürüm, üşümem
Üç kere adını tekrarlarım, karnım doyar 

Parasızlık da bir şey mi
Ölüm bile kötü değil
Aytensizlik kadar
Ona uğramayan gemiler batsın 

Ondan geçmeyen trenler devrilsin 

Onu sevmeyen yürek taş kesilsin 

Kapansın onu görmeyen gözler 

Onu övmeyen diller kurusun
iki kere iki dört elde var Ayten 

Bundan böyle dünyada
Aşkın adı Ayten olsun

Ümit Yaşar Oğuzcan 
Sevgilerimle,
Belgin BAYKAL

Hiç yorum yok:

Konuşmamız Gerek

  Kendime bir hedef koymuştum. 3 tane kitap yazıp zirvede bırakacağım diye.) Aynen de verdiğim sözü tuttum. Yeni bir kitapla tekrar karşınız...