8 Mayıs 2012 Salı

O Şarkıyı Henüz Yazmadım!
















Hani sisli bir akşam perdeler titriyordu,

Gözüm ufka dalmıştı arkama dönmüyordum.

Kapıyı açıp gittin, bitmişti biliyordum,

İşte ben o şarkıyı henüz yazmadım…



Neco’nun söylediği ve daha sonra da yaşamına geçirdiği çok

güzel bir şarkısıydı.

Ayrılık kararı bomba gibi düşmüştü medyaya.

Bir de kendisinden bir hayli küçük birisini sevince bu boyut

daha da önem kazandı.

Baştan eşi Oya Hanım kabullenmek istemedi.

Bunu da çok güzel ifade etti.

“Seviyorum, mutsuzum” diye.

Haksız da sayılmazdı. Kaç yıllık hayat arkadaşıydı.

Ama giden gittikten sonra senin duygularını kim önemser ki.

Zamanla insan her şeye alışır.

Ya da alıştırılır…

Ki öyle de oldu.

Kendisine başka bir hayat kurdu,

Kendi derdinden çok insanların dertlerini dinledi.

Başka yaşamlarda çareler buldu.

Elindeki fenerle kendi yolunu da aydınlattı.

Oya Hanım bu ayrılıkla kendisini kazandı aslında!

Karşı çıktığı ve çok üzüldüğü olay, onun lehine döndü.

Belki hayatında ilk defa bu kadar huzurlu oldu.

Belki ilk defa aşkın ve sevginin bazen özgür bırakmak

olduğunu anladı.

Ama çok fazla sürmedi.

“Tam kendime geldim her şeyi kabullendim” derken!

Kızı Ayşe ÖZYILMAZER' de, kendisinden bir hayli büyük

Ali TARAN’ la evlendi.

Yani babasının evlendiği kızın yerini aldı.

Tarih döndü dolaştı kişileri değiştirerek yine karşısına aynı 

durumu çıkardı.


Hayatta bedel ödemek bu olsa gerek…


Babası aynı durumu yaşadığı için kızının yanında yer almak 

zorunda kaldı.

Çünkü her sarf ettiği kelime, dönüp dolaşıp kendisini

bulacaktı. Anne Oya Hanım artık kimseye bir şey diyecek

durumda değildi.

Tüm duyguları şaha kalkmış ve yaşananları kabullenmekten

başka çaresi kalmamıştı.

Bu yazıyı medya takip açısından okumayın!

Yaşanılanlar her zaman insanların başına gelebilecek olaylar.

Hayat, almasını ve görmesini bilene en güzel okul.

Kimseyi kınamamak ve eleştirmemek gerek,

Kimin ne olacağı ve ne yaşayacağı bilinmiyor maalesef…


Sevgiyle Kalın

Belgin BAYKAL

Hiç yorum yok:

Konuşmamız Gerek

  Kendime bir hedef koymuştum. 3 tane kitap yazıp zirvede bırakacağım diye.) Aynen de verdiğim sözü tuttum. Yeni bir kitapla tekrar karşınız...