8 Mayıs 2012 Salı

Ruh İkiziniz Var mı?











Aşkı yaşama ya da aşık olma hayali sizi yeni umutlara taşırken ruh ikizinizi bulma isteği devreye girer.

Fallar bakılır, her şekil yorumlanır, adım adım ruh ikizinize
kavuşma vakti geldiği söylendikçe içinizi mutluluk kaplar.
Kimdir bu “Ruh İkizi”
Gerçekten siz ne yaparsanız onu mu yapar?
Sizin gezdiğiniz, sizin yediğiniz şeylerden mi hoşlanır?
Düşünceleri sizinle birebir aynı mıdır?
Giyimi kuşamı sizin tarzınız mıdır?
Onu her düşündüğünüzde o da sizi mi düşünür?
Yoksa aşık olma vaktiniz geldiği zaman, gördüğünüz iki
benzerlikten sonra, kendinize ruh ikizinizi bulduğunuzu mu
itiraf edersiniz?
Yalnız kalmaktan mıdır ya da sevgi açlığından mıdır?
"Uysa da olur uymasa da" şeklinde gözü kapalı atlanıyor ilişkilere.
Hızlıya alınmış film gibi yaşanan ve çabuk tüketilen
ilişkilerde, nedense ruh ikizi çabucak kayboluyor.
Ya da bulunduğu sanıldığı için, gidişi bir sır oluyor.
İki tarafta birbirinin arkasından atıp tutuyor.
Bir ilişkiyi yaşamadan adını koymak çok zor.
Bazen olmaz dediğin ilişkiler çok güzel yol alır, bazen de tam tersi olabilir.
Ruh ikizi "Olsa da olur, olmasa da" yani…
Kendimi düşünüyorum ruhum sürekli değişiyor, bir gün beğendiğimi aradan zaman geçince beğenmiyorum.
Yemek alışkanlıklarım değişebiliyor, gezilerim, hobilerim, keyiflerim her şeyim değişebilirken, yani ben kendi ruhuma ikiz olamamışken, benim ruhumun ikizini bulmak kime nasip olabilir.
Ya da benimle aynı özelliklere sahip birisi ile ne kadar süre beraber olunabilir?
Bazen kendi ruhumuzdan sıkılırken, aynı ruhun ikizinden zaman içerisinde sıkılmaz mıyız?
Ruhunuzu yormayacak, sizi dinlendirecek, sizi eğlendirecek ve sorun yerine çözüm olabilecek birisini bulursanız işte "Ruh İkiziniz " o' dur. Sonuna kadar sahip çıkın ve bırakmayın.

Ruhunuza ve bedeninize iyi bakın. 


Sevgilerimle…

Belgin Baykal

Hiç yorum yok:

Konuşmamız Gerek

  Kendime bir hedef koymuştum. 3 tane kitap yazıp zirvede bırakacağım diye.) Aynen de verdiğim sözü tuttum. Yeni bir kitapla tekrar karşınız...